Yesimeliz Ben de aynı şekilde arada kalmıştım tüp bebek doktorumdan aşşşırı memnundum ve doğum için sadece kendisi ve ekibine 6000 civarı ödememiz gerekiyordu. Şu an 37. haftadayım ve bebeğim hala makat geliş, mecburi sezaryen olacağım yani. Sezaryen için de bir doktora o kadar para vermek saçma geldi. Manisa’ya Grandmedical’e gitmeye karar verdim. Eşim işi nedeniyle bölgedeki pek çok ameliyathanenin durumunu biliyor ve oranın iyi olduğunu söyledi. Manisa’daki hemşire bir tanıdığımız da o hastanede bulunan Dr Hakan Çelik’in kesilerinin çok başarılı olduğunu söyledi. Normal 1800, sezaryen 1500 TL. Sonuç olarak neredeyse bedavaya doğum yapacağım. Bence sen de son haftalara kadar bekle, eğer sezaryen olacaksa doktorun çok da bir önemi kalmıyor bence.