Busesalh bende siz gibi 24. Haftada rahim ağzı yetmezliğinden bebeğimi kaybettim genelde bu şekilde kötü bir tecrübe yaşayanlarda tedbir amaçlı 12. Haftada dikiş atılıyor. Olabilecek tüm tedbirleri aldıysanız dr nuzla korkmayın Allah’ın izniyle bu bebeğini sağlıklıca zamanında kucağına alacaksın insanın korktuğu başına gelirmiş. İyi düşün pozitif ol ki herşey daha da güzel olsun🙏🏻🙏🏻