Aytflz LinaPrenses şey size bişey sorabilir miyim benim bebeğim baş gelişi bu arada 36 haftalığım normal doğumun olması için bebeğin kaç haftalık olması lazım
Aytflz LinaPrenses yani diyelim ki 36 haftalığım sancılarım başladı bebek de baş gelişi suni sancı mı verirler yoksa sezeryana mı alırlar hakkınızı helal edin sizi de rahatsız ediyorum da ilk bebeğim
LinaPrenses Aytflz canim okadar bilgim yok inan ki ama bas glis sanci olursa aciklik bakarlar eger varsa normal dgurrsn inslah hayrli dgumlar vrsin Rabbim
Leyliiii LinaPrenses Merhaba Canım benim de 36. Haftadamda randevum var nts yada çatı muayenesi oldun mu yoksa sadece ultrasona mı girdin 🤔
LinaPrenses Leyliiii benim 2 doğumum oldgu icin cati yapmiycam dedi doktr Nst bglndim canim bid3 ultrason
Asenadgdvrn LinaPrenses maşallah 🧿 nazar değmesin kilosu yerinde küvezede girmez inşallah sağlıcakla doğsun 🤲🤲🙏🙏🙏🧿🧿🧿🧿