Ben ikili yaptirdim cok sukur temiz cikmisti eşim pimpirikli olduğu icin 4 luyu de yaptirdim o da sukur temiz cikti. Ikili testle farki da 4 lu testte sonuc kagidinda daha detayli seyler vardi hatırladığım kadariyla. Detayli ultrasona da gecen hafta girdim bebegin kemilerine beynine bobreklerine mesanesine kisaca butun kemik ve organlarına yarim saat boyunca tek tek bakti inceledi doktorumuz asiri iyi bi doçentti bize okadar net bi sekilde hem gosterdi hem anlatti ki içimiz cok rahat etmisti