Ozgesah355 herkes heryer hakkında olumsuz düşüncesi oluyor ben duya duya alıştım böyle seylere vallahi😑😑 yeni gelen doktoru ben çok beğendim Sincan şubesinde ki çukurambar subesınde de Aylıntotar diye doktor var hatta instagram da hesabı var Dr.aylıntotar diye oda fenaya benzemiyor ama işte hep para 💰😑😑