NUR0766 Kızlar bir sorum olucaktı 31 +6 haftalik hamileyim doktor enfeksiyon gördü "Gyno-lomexin adında fitil verdi aklımda sorular var aranizda gebelikte fitil kullananlar var mı ?
Scb NUR0766 bendede idrar yolu enfeksiyonu cikti antibiyotik verdi fitil bide krem gyno xl fitildi sanirim kullandım 7taneydi benim cok şükür atlattım 30 haftaligim
Bebisim001 NUR0766 ben iki kere kullandım 31 haftalığız bir sorun olmadı ama yine tekrarladı şimdi antibiyotik verdi onu kullanıyoruz
NUR0766 Scb teşekkür ederim bende korkuyordum böyle yorumlar alınca rahatladım rabbim hayırlı sağlıklı bir sekilde bebeklerimizi kucagimiza almayı nasıp etsin
NUR0766 Bebisim001 bende korkuyorum artik kullaniyim bende o zaman enfeksiyon devam ederse bebeğe zararı olucak çünkü
Dyg123 NUR0766 hamilelikte iki kere kullandım herhangi bir zararı olmadı bana aksine rahatlattı hamilelikten kaynaklı mantar sık tekrarladığı için verdi doktorum