irimm Doğum yapan anneler, hamileliğin son ayında keşke şunu yapsaydım doğumum daha kolay olurdu ya da keşke yapmasaydım dediğiniz şeyler neler
guler27smsk_ irimm valla dün Doğum yaptım cnm Doğum icin ne yaptıysam iyiki yapmışım diyorum hastaneye gider gitmez 9 cm açıklık var denildi ve Doğuma alındım elhamdulillah kendi sancımla doğurdum
Aguze guler27smsk_ neler yaptın acaba söylermisin bugun sancım çıktı nst de doktorum pazartesi kesin gel dedi doğurcakmıyım acaba🙃