Ebruky Ben spinal sezaryen oldum. Korktuğum gibi de geçmedi. Üstelik aniden gelişti, erken doğum riskim vardı evet ama kontrole gidip aybı gün sezaryene alınacağım aklıma gelmemişti. Belimden vurulan iğneyi hissetmedim hiç acımadı desem yeridir. Aniden uyuştum zaten. Sakinleştirici yapıyorlar ben az kalsın uyuyordum 😬 Çocuğumu hemen gördüm ne ara kestiker beni onu bilmiyorum :) çocuğum gitti yarım saat sonra ben çıkmışım birkaç saate ayaklarım açıldı. Ameliyatın 8. Saati ayağa kalktım ve bol bol yürüdüm. Çocuğum doğumumun 3. Günü hastanede yattı gidip geldim sürekli o zaman çok ağrım oldu ama hemen iyileştim yürümek birebir diyebilirim. Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah hemen atlatırsınız.