BesteMelek Merhabalar 🌸🌸🌸🌷 5 hafta 4 günlük Hamileyim Sol kasığımda batma ve ağrı oluyor belimin sol tarafina vuruyor bu bacağıma vuruyor bazen agri böyle yaşayanlar var mı benim henuz ilk gebeliğim.
Melegimm19 BesteMelek başından beri böyle ağrılarım batmalarım oluyor arada canım merak etme şiddetlenirse hiç geçmezse mutlaka doktora haber ver ama 😊
Aycaorhan BesteMelek bendede cok var ya dr sıkıntı yok diyor ama ne bileyim 12 haftadayım hala agrıyor
BesteMelek Melegimm19 ara ara geliyor batiyor sol kassigima. Belime ve bacagima vuruyor surekli degilde ara ara. Normaldir umarim :) tesekkurler.
Melegimm19 BesteMelek rica ederim canım bebek büyüdükçe artacak bile 19+3 üz hala var bol bol dinlen canım 😊
BesteMelek Aycaorhan siz kalp atislarini duydunuzmu bebegin. Genelde tam 9 10. Haftalarda duyuluyor diyorlar.
BesteMelek Aycaorhan Darısı Başıma inşallah hayırlı olsun sizin için de inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur