Bu gün son hazırlıklar tamamlanıyor kızlar.Yarın 39 hafta oluyoruz.Doğumum zorunlu sezaryen ile olacak.Heppinizden dua bekliyorum kızımı kucağıma alabilmek için sabırsızlanıyorum çok ama çok heyecanlıyım😍Darısı tüm hamile annelerin başına inşallah Allah heppimizi evlatlarına kavuştursun 🙏🏻