Masal10 canım benim ilk gebeliğim kürtaj ile sonlandırıldı gelişimi durmuştu ve kalp atımı yoktu aldılar, daha sonra prolaktin hormonum yüksek çıktı doktor bana parlodel verdi ama acillik oldum ilaca alerjim varmış bıraktım sonra ben çalışıyordum gidemedim doktora. 1 2 ay sonra kan verdim tekrar yüksekti, daha sonra ki ay kendi kendine düştü ilaç kullanmadan. Sonra biz korunuyorduk zaten düşükten sonra korkmuştum tekrar hamile kalmaya,(7 ay kadar korunduk) korunmayı bıraktktan sonra 2. Denememizde oldu şuan 27+6 haftalığız oğluşla 🤗