Anne adayları anneler merhaba
Egepol hastanesinde doğum yapan arkadaşlar sezeryan veya normal surec nasıl ilerliyor ve en önemlisi hastane personeli isteklerinize onem veriyor mu.
Sezeryandan sonra sizin ozel anlariniza saygi duyuyorlarmi yoksa cocuk emzirirken bile onemsemeden ulu ortaya dokuyorlarmi goguslerinizi vb seyler
Tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum...