Kızlar merhaba 14+5 m . Hakkari Şemdinli deyim sürekli doktor değişiyor burda bundan 1 ay kadar önce falan başka doktor geldi folik asit kullanıyordum bunun yanında folden kullanmamı söyledi . Bugun sağlık ocağına gittim oradaki hemşire 3 Aydan sonra da kesilmesi gerekti ve iki folik asit kullanımı bebeğin beyin gelişimini eksik yapar dedi ve korkuyorum bebeğime birşey olur mu yan etkisi olur mu ? Burdaki ne doktora ne hemşireye güveniyorum 😞😞😔