Yigitaras 19 haftalık hamileyim . Ve göğüslerimden süt geliyo. Bu normal mi . Korkamaya başladım . Çünkü baya baya akıyo 😏
Feyza_98 Yigitaras canım benden de 18.haftam da gelmeye başladı normal dedi doktor fakat benden öyle akmıyordu bir doktoruna danış istersen
Eren1merve Yigitaras süt veya şeffaf akıntı normal hormonlardan kaynaklı anneliği hissedıyosun ondan erken gelmiştr
Dilaraevn 20 de benimde basladi canim seffaf geliyor ozellikle doktor normal oldugunu asla skmamam gerektigini soyledi sıkarsan doguma kadar emilmedigi icin mastitte olabilirsin dokunmamani tavsiye ederim
Fatmaklc66 Ececce şişti agrıdı bikacgun mahfoldum süt kanalım tıkanmış iltihaplanmıs antibiyotik tedavisi gördüm
Deletedmom00170 Yigitaras kuzum doktoruna danış tabi ama normal artik vücudun da süt uretilmeye doğuma hazırlıyor vücut kendini