Kızlar selam
dün 37+2 de çatı muayenemi oldum halbuki Burda okuduklarım sayesinde gayet kendimden emin kasmadan gittim rahat olun rahat geçiyor demişlerdi ben elimde olmadan çok kastım kendimi ve canım çok yandı doktor parmağını çıkaramadı 🥺 çok kuvvetli kasların böyle yapma rahat ol dedi normal Doğum korkumu tam yenmişken o kadar korktum ki bilmiyorum daha bunda bu kadar canım yanmışken ben Doğumu nasıl basarıcam diyorum korku içindeyim ağlıyorum dünden beri çatı muayenesi zor geçip doğumunu gayet kolay geçiren annelerimiz var mı bana yardımcı olun lütfen 🙏🏻