Merhaba. Elim sabahları kalktığımda uyuşuk oluyor sonra geçiyor. Fakat gün içerisinde sağ elimin orta parmağı hep uyuşuk. Yaklaşık 1-2 haftadır böyle. İnternetten baktığımda karpal tunel sendromu olabilir yazıyor. Sadece tek parmağı uyuşan var mı benim gibi?