dryttk yerleşme kanamasında ade tolacakmışız gibi ağrı yaşamaya devam ediyor muyuz çünkü ben çok aşırı sancıyla uyandım bu sabah lavaboya gittiğimde iki damla kan gördüm kullandığım selpağada geldi çok af edersin. Ama devamı yok gelmiyor neden böyle oluyor anlamıyorum karnım şiddetle ağrımaya devam ediyor