23+2 haftalık hamileyim daha hiç birşey almadım yavaştan başlamak istiyorum ilk olarak bebek bakım seti siparişi verecektim internetten , Dalin mustela ve Sebamedin yorumlarına baktım ve hepsinden çok çok şikayetçi olan insanlar var Dalin ve Sebamed daha uygun diye onlara baktım önce kötü yorumları görünce mustelaya karar kılmıştım ki onda bile bir dünya kötü yorum var. Çok önemli bir konu diye araştırıp duruyorum sizler ne önerirsiniz kullanıp memnun kaldığınız marka nedir. Tabiki bebekten bebeğe değişir memnuniyet ama fikire ihtiyacım var 🙏🏻