Kızlar merhaba bende 33+5teyim bu hafta bir kaç kere adet sancısı gibi çok aşırı şiddetli olmayan ama kendini hissettiren ağrı yaşadım. Yaklaşık 3-4 dk sürüyor sonra kendini tekrarlamıyor. O sırada da karnım kasılıyor. Yalancı sancı-kasılma dedikleri bu şekilde mi acaba? Yaşayan var mı?