temmuzprensesi Arkadaşlar ben 40 haftalık oldum.nişanım geldi ama açılmam yok sancı yok devlet hastanesindeki doktora sezeryan istediğimi söyledim kafalarına göre yada isteğe göre sezeryan yapamayacaklarını söyledi.Benimle aynı durumu yaşayan var mı?Ne yapmalıyım?
Esramese temmuzprensesi canim ozele bi gt ist3rsn imkann varsa gecengun burda bi post okumustm nisan vs gelmis fakat devlette acilma yok diye eve göndermişler arkadas akillilik edip ozele gtmis hemen ve 8cm aciklikla 5dk dogum yapmisti
Pinarb temmuzprensesi riskli bir durum kız arkadaşım 42 haftaya kadar bekledi özel sezeryana aldı hemen plesanta yaşlanıyor bebek ve anne için sorun ayrıca bebeğin kaka yapma olasılığı da var içeride durumun uygunsa özele git derim
nartanemm canım bol bol yürüyüş ama baya bi yürü sıcak suya gir içinde otur çay içenleri duydum onları araştır çömel yeniden kalk insallah bebeğin kanala girer acilman olur
temmuzprensesi nartanemm o kadar çok yürüyorum ki canm inip çıktığım yokuşları yediğim hurmaları görsen sen doğurursun o derece ama olmuyor artık psikolojim bozuldu resmen