Bussrayagcii Merhaba anne ve anne adayları. Nasip olursa ilk çocuğuma hamileyim 20. Haftadayım ama çok korkuyorum. Çünkü neler alınmalı, nelere gerek yok hiç bir bilgim yok fikirlerinize açığım şimdiden çok teşekkürler🙏🏻
Mskywalker Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Bazı temel ihtiyaçlar için bir liste yapmıştım profilimde görebilirsin konumu. Yalnızca bir kısmı tabi. Kıyafet olarak benimki kış bebeği olacağı için genelde kısa kollu zıbınlar ve tulumlar alacağım. Zaten hemencik büyüyorlarmış.