Üç günlük sezeryan olmak zorunda kalan bi anneyim. Bugun üçüncü gündür gazımı lavman olmadan çıkartamıyorum. Hatta ilaca ragmen kuşun kakası kadar çıkmıyor aglıyorum sancıdan kıvranıyorum 😓 Çok kötü durumdayım benim yüzümden bebeğime de geciyor cok huzursuz o da 😪 Yardım edin lütfen katı bişey yemiyorum bol sıvı kayısı hoşafı kayısı meyve suyu çorba ama bende tık yok