Biliyorsunuz çocuğuma hasta denilmişti bugün devlette doktora gittim iyi haber aldım ki inşallah doğrudur daha önce de gitmiştim ve iyi değil denilmişti şuanda da ıi denildi inşallah çocuğum bana bağışlanır hasta denilmişti inşallah doğrudur dua edip iyi dileklerde bulunan herkese tesekur ederim inşallah Allah sağlıkla bağışlar Yarabbim herkesin çocuğunu da kendine.