Adet sancısı gibi ağrı yaşayan var mı karın alt tarafında ?
turkanshn44 var bebek bir yere toplanıp sertlenior ağrı oluyor kasılma oluyor dk tut
turkanshn44 aynen bende de oluyor 2 gündür kasıklarım ağrıyor
turkanshn44 benimde öyle ağrım var 35+1
turkanshn44 2gun once vardi suan cok iyim
Aylininzz aynen şu anda karnım çok sert kasılma da arada bir gidip geliyor
EzgiCafer kaç haftaliksin
turkanshn44 36+3 sen
EzgiCafer 36+2 benimde
Günlerdir bu şikayetlerden gidiyorum nstde sancım bi türlü çıkmadı😩
35+2 hiç bi şey yok sadece toplanıyo sertleşiyor çok hareketli bide maşallah🙏
35+6 iki gündür bende de oluyor ancak nstde sancı çıkmadı
turkanshn44