Kızlar benim doktorumda Klomen e başlattı ilk ay Klomen + çatlatma iğnesi bu ayda sadece Klomen vermişti iğne vurmadı sadece gün aşırı ilişki dedi yumurtan tam istediğim boyutta değil demişti bende çok takmadım sadece günaşırı ilişki yaşadık. Polikistik över var bende. Bu ay 40.gün oldu gelmedi daha adetim adet düzensizliğim olduğu içinde ne kadar geciktiğini hesaplayamıyorum evde Test
yaptım negatif. Korkuyorum gitsem söktürücü kullanıcam diye geç döllenme olabilir diyorlar ya varsa ama bi yandan da ya kist oluştuysa diyorum kafalar karışık yani 😔😊 Klomen kist oluşturur mu acaba geçen ayda oluşmamıştı ama? baby10