Sumeyraerva Cansuwed cok az bisey ye kendini tatmin etmen icin hatta minik paketlerden al ki cok yeme diye bisey olmaz aklinda kalmasin ama her zamanda yeme tabiki normalde de zararli bisey cunku
dgizemd Cansuwed ilk aylarda benim de canım çok istiyordu tuzlu bişey istiyorsun ya sürekli ondan oluyor nefsini körle sonra zaten geçiyor 😊
Duuyguum Cansuwed bende bir iki defa yedim küçük paketlerden alıp kola da içiyorum arada iyi gidiyor sıcaklar da 😅
sevval55 Cansuwed dıktorum canının çektiğini ye abartmadan dedi. 10 haftalıgım. bende dün ketcaplı ruffles yedim kana kana çok cnm çekmisti🤪
Mom72626 Cansuwed ye canım bebek 3. Ayını doldurana kadar ye sıkıntı yok. Şuan o senden beslenmiyor . Doktorum öyle söylemişti bana. 3. Aydan sonra dikkat et ben 31 haftalık hamileyim ilk aylarımda hep yedim canım çok istedi. Ondan sonrada istemedi
Taneminci Cansuwed ya ben hamileliğimden beri kendimi hiç kısıtlamadım otur gözünü doyurana kadar ye allah aşkına hem kendine hem bebeğe eziyet ediyorsun evet zararlı olabilir ama zehir değil sonuçta
ZehraAlbayrak Cansuwed ben cok yedim sikinti yok. Aklima geldikce halende yerim dipsosa bandira bandira😀