Iyi günler hamisler öncelikle herkese sağlıklı doğumlar diliyorum hepimizi allah kurtarsin🙏2 hafta oncesine kadar bisey denmedi fakat dünkü muayenemde bebeğinin eşinin yani plasentanin aşağıda olduğunu söylediler yarin ayrıntılı ultrasona gideceğim için başka hastanede orda daha detaylı bakılır diyip başka da bir bilgi verilmedi. Birde ilerleyen haftalarda bebek büyüdükçe yukarı çıkılabilir dendi. Ama ben tabiki internette araştırma yapınca biraz gozum korktu erken doğum sezaryen dogum yoğun kanama riskli ameliyat gibi. Başına gelen var mı ve geldiyse nasıl ilerledi acaba teşekkürler.