Kızlar merhaba
Öncelikle nasılsınız nasıl gidiyor. Uzun zamandır yazmıyorum.
Hamileyim 1 ay önce doktora gittim idrar verdim hafif virüs çıktı ve tek kullanımlık antiseptik ilaç kullandım. Dün de kontrolüm vardı tekrar idrar tahlili verdim doktorum la görüştüm sonucum da kum döküyormuşum ama antibiyotik vermicem dedi bende soramadım şiddetli ağrım olursa ne yapmam gerekiyor diye benim gibi olan varmı??? Korkuyorum bebeğime zarar olurmu 10 hafta 5 günlük hamileyim