Merhabalar 7 haftalık hamileyim aşırı elimde egzama arttı yüzümde dehşet kurudu pul pul doktorum kortizon içerdiği için krem kullanma dedi var mı yaşayıp doğal yoldan tedavisi kaşıntıdan kanıyor artık ☹️iş yapamıyorum su ile uğraşamadığım için bilgisi olan paylaşırsa çok mutlu olurum