Kızlar merhaba, dün gece 2 gibi çok şiddetli bel ağrılarıyla uyandım. O kadar agrıdı ki kalkmak zorunda kaldım biraz ayakta durdum. Kanamam başlar diye de çok korktum cesaret edemedim bakmaya. Neyse öyle böyle derken bi şekil yine uyumaya zorladım kendimi ve sabah çok şükür kanama gibi bir şey yoktu. Kızlar aranızda böyle bir şeyi yaşayan oldu mu??? Neden böyle oldu bu normal mi??? Ne yapmam gerekiyor?? 😔😔 rabbim hepimizin evladını bağışlasın bize