Sevgigelinn biz geçen sene Muğla’ya gitmiştik Fethiye’de villa kiralamıştık kış diye indirimdeydi . Ama aç kalıyorduk hemen hemen her lokanta domuz eti pişiriyordu Bide çok pahalı yerlerdi .. Güvenemeyip evde yemek yapıyorduk . Villa işini de bu arada hiç tavsiye etmem .. Tatile gittiğinde yemek önüne gelecek.. Bu sene bebiş doğuyor Kasım’da ama seneye Kesin Bodrum’a gideceğiz. Bodrum en güzel yer bence bide otelleride güzel 2 tane Ablam gitti Bodrum’a çok memnun geldiler 😊😊 Bence kesinlikle Bodrum