Kızlar benim yarın 40 haftam doluyor ama ben bu ay doktoruma hiç randevü alamadım aradım bir çol kez doktorumun randevü kabuk etmediğini söyledi karşı taraf dün de aradım randevü için bu sefer de 15 temmuA randevü olduğunu söyledi ama benim yarın gitmem lazım acile gitsem bana gün falan veriyorlar mı ya da hemen yatış yaparlar mı çünkü 40 haftadan sonra kakasını yapma ihtimali var biraz endişeliyim akıl verin lütfen