YaseminBatrk Dünden beri belimde bitmek bilmeden ağrım var sancı gibi arada giriyor sonra düzeliyor. Oturup kalmak çok zor ayrıyetten karnım çok sertleşiyor sertleştikçe sancı oluyor . Doğum belirtilisi olabilir mi ?