Kbra7777 Arkadaşlar bu ay yumurtlama takibi yapanlar takipleşelim benim bugun 10. Gün (adetin ilk günü dahil ) akşam üzeri 4:30 da yapıyorum testleri biraz sohbet olsun diye bu postu açıyorum
Kbra7777 Oryon 25 temmuz regli tarihim (inşallah gelmez 😂) 30 günde bir adet olurum çokda düzenlidir adetim ocak ayında kürtaj oldum kan pıhtılaşması çıktı maalesef 😔 ilk kez geçen ay denedik olmadı bende ovulasyon testi deneyeyim istedim bu ay .
Oryon Kbra7777 inşaallah biran önce hamile kalırız , her zaman bir umut vardır hayırlısını isteyelim bir tane isteriz allah iki verir 😋😘