Smg38 burdaki bir devlet hastanesi var semt pol. Ama çok baştan sağma hiç bakmıyorlar bile bende cuma günü devlet hastanesine randevu almıştım iyi bi doktor diye duymuştum ona gidicem eğer bi aksilik olursa özele gidicem, içim ferahladı sen böyle konusunca 🙏🏻 İnsan çok panikliyor gerçekten ilk gebeliğim ya tecrübesizlik sanırım , mesela son adet tarihim 16 mayıs ama eşim 27 mayıs gecesi gelmişti şehir dışındaydı zaten regl günü olmayınca test yapmıştım silikti ikinci çizgi adetimi tam 7 gün geçmişti beta değerim 1042 çıkmıştı, inşallah haftaya bebegimi görürüm 🙏🏻