Sedamehmet Ebruukya aynen doktor bana da boyle söyledi canim. Normal dogum yapamicak kadar dar degil dedi
Sedamehmet Ebruukya beni muayne ettiginde 38+5 dim ilk muaynemi o gun yaptı su anda 39+2 oldum acaba pazartesi tekrar muayne eder mi. Doğuramicagin kadar dar degil diyince ben acikcasi korktum biraz
Gulcinozdmr Naime_ulger benim canım çıkmıştı ama enfeksiyon var bende ondan oldu sanırım ağlamamak için zor tutmuştum canımın acısından