Son5665 1. Normal 2. Sezaryen oldu. Hangisi derseniz ikisi de derim :) ilk olarak normal doğumum hem uzun süreli sancılı hem de sonu trajik oldu(tamamen benim bebeğimle ilgili bir durumdu) fakat doğum sırasında bebeğimin çıkış anı tarif edemeyeceğim kadar büyük bir rahatlama ve çok güzel bir histi. 2. Doğumu tamamen kendi isteğimle çok korktuğum için sezaryen tercih ettim. Spinal oldu deli gibi korkuyordum ameliyathaneye bağıra bağıra ağlayarak girdim ama beş dkda bebeğimi gördüm hiç sancı çekmeden karşımdaydı. Sonrası süreç normale göre biraz zorladı tabi gaz çıkarma vs ama onlar da geçince bitti gitti. İkisinde de aynı sürede toparlandım diyebilirim. İkisinde de sütüm hemen geldi. Bence nasıl rahat hissedecekseniz onu tercih edin. Hangisi olursa olsun sağlıkla gelsin yavrularınız🙏🏻