Civciv123 Ağustosta yıllık izne çıkacak diyorlar bu doğrumu ya 😭 doğumum ağustosta olacak strese girdim
Civciv123 mamyfat93 gerçektenmi 😢😢😢 benim tam 19 ağustos doğum tarihi yani 40 hafta of sinirlerm bozuldu
Prettybaby Civciv123 ben dün sordum hepsini yerine nil hanım ya da icapcı herhangi bir doktor bakacakmış bayram olduğu için maalesef
Prettybaby Civciv123 evet tanıyorum hüsnü beyi de iyi biri artık hayırlısı ya inşallah bayrama denk gelmez doğumlarımız😂
Civciv123 Prettybaby ay yıllık izin felan değilmiş sadece bayramda yokmuş onun yerine Hikmet Karabacak varmış özel ebe tutayımmı dedim çok çok iyi olur dedi benm bebişte baş aşağı pozisyona dönmüş bakalm belki bayrama kalmayız 🥰
Bushra1901 Civciv123 merhabalar ozel hemsıre dıyınce sormak ıstedım sız normal doğum ıcınmı ıstıyosunuz bıde konyada varmı oyle konusup ayarlanacak bıyer banada tavsıye edebılırmısınız
Prettybaby Civciv123 baş aşağı pozisyon derken kanala da girmiş ve tam olarak kaç haftalıksınız ? Benim ki de baş aşağı ama henüz kanal da değildi