Sohretkural canım ben 16 aylık evliyim ilk evlendiğim gündem beri bebek istedik aylar boyu hem moralim çok bozuldu regli olduğumda düzenli gittiğim dr um vardı klomen iğne hepsini denedik en son dedi bana psikolojik olarak baskı yapıyorsun beynine olmuyor iki ay görüşmeyelim dedi.. iki ayın bitmesine on gün kala hamile kldım çünkü asla bebek düşünmediğim bi zamandı me var ki kaybettim 8 haftalıkken 😔 sonra üzerine beşinci ayımda şimdi 6 haftalık hamileyim ve yine emin ol artık olmazsa olmaz bu da rabbimin imtihanı dediğim anda hamile kaldım ☺️ Çok şükür ki biraz da sıkıntılı kanama filan oldu demem o ki şakın beni yanlış anlama ama İnan kendine meşgale bul ben öyle yaptım zaten çalışıyorum çok yoğun hem de ama akşamları el işi olsun akşam gezintileri olsun öyle böyle derken düşünmedim İnan bana da diyorlardı çıkar aklından diye ne alaka diyordum ki çok alakası varmış 😂 biraz uzun oldu hakkını helal et ama sana ışık olmak istedim rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah tez zamanda hayırlısıyla Bebişin olsun