Ftm_yns ben yaptırmadım canım yaşadığım şehirde yok çevre illerde var ama doktorum gerek görmediğini söyledi, renkli ultrasonla her kontrolde bakıyor zaten tüm organları kemikleri damarları herşeyi yolunda ikili testte normal çıktı ben gerek duymuyorum dedi ben doktoruna güveniyorum. Ayrıntılı ultrasonu bu platformda öğrendim ben çevremde bir sürü bebeği olan arkadaşım var kimse ne olduğunu bilmiyor hiçbiride yaptırmamış haliyle çok şükür bebekleri gayet sağlıklı. Ha imkanın vardır yaşadığın şehirde gittiğin hastanende vardır yaptırırsın orası sana kalmış benim hastanemde olsaydı bende yaptırmayı tercih ederdim elbet