24 haziranda 10 haftalıkken düşük yaptım. O kadar canım yandığı bir andı ki. İkiz olduğunu ve yapacak birşey yok cümleleri. Hiç unutamıyorum. Rabbim kimseye yaşatmasın.
Allah verdi Allah aldı biliyorum. Çok şükür sağlığımda iyi. 31 Temmuzda Zekai Tahirde rahim filmim çekilecek. Rahmim çift mi kalp mi diye.
Ama huzursuzum. İşte, evde, aileme, arkadaşlarıma. Mutsuzum.
Özeldeki doktorum bir engelin yok. 1 adetten sonra tekrar kalırsın dedi. Ama sanki aynı şeyleri yaşayacak gibi korkuyorum. Mutsuzum. Hayattan tat olamaz oldum. Kendimi eve kapatıp hiç birşey yapmayasım var.
Etrafımda duyan insalar. "Yaa geçmiş olsun. Üzülme." sözler.
Umut dolu sözlere çok ihtiyacım var. Benim gibi yaşayanlar siz naptınız? Ne kadar süre sonra hamile kaldınız? Düşükten sonra neler yaptınız? Nelere dikkat ettiniz?