Merve1357 Merhaba kızlar son 1 haftadır her gün ara ara karnım pıt pıt atıyor Bebek hıçkırığı olabilirmi biyerde okumuştum yaşıyan varmı
CiaoBella Merve1357 sorma benim de hep gece yattığımda yapıyor bir de uzun sürüyor uyuyamıyorum dün gece yattım bi başladı kaç dakka sürdü sağa sola döndüm geçmedi .. aman onlar sağlıklı olsun da🙏
Merve1357 Malikinannesi 😍😍😍 cevap verdiğiniz için teşekkür ederim allah hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin ❤
Merve1357 CiaoBella evet bazen 1 saat sürdüğü oluyor tabi onlar sağlıklı olsunda varsın biz uyumayalım 😍😍😍😍😍😍
CiaoBella Merve1357 benim de o zamanlar başlamıştı galiba... amniyo sıvısını yutuyorlarmış sanırım ondan. Ama bebeğin emme refleksi için iyiymiş hıçkırması
Merve1357 CiaoBella çok teşekkür ederim canım bilgin için rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin hepimize ❤😍