Arkadaşlar merhaba,önceki postları da okudum ama göremedim orda 28.haftada yapılan kan uyuşmazlığı iğnesi için devlete gidenler nasıl bir süreç ilerliyor beni bilgilendirebilir mi? Normalde özele gidiyorum ama iğneyi devlette vurdurucam sabah aç karna gitmek gerekir mi yoksa gün içinde normal vakitte gidilmesi yeterli mi? 🌿