defnefunda slm kızlar yrn bime bebek bakım ürünleri geliyor ayrıca bebek küveti filesi fln da var sizce nasil kızlar iyimidir alcak olan arkadaşlar varmı ??
Birminiksusamtanesi defnefunda ben 5li cıkıs seti agız mendili ve biberon almayı düsunuyorum canım bakalım genelde güzel oluyor bebek ürünleri. 101den almıstım küvetide oda guzeldi bimdekide guzele benziyor
Slcndereli defnefunda ben aldım güzel zaten çok kullanmayacağız en fazla 5ay felan yani oyüzden çok para vermeye gerek bence
Handeyldz01 Hepsinden aldım zaman zaman geliyor gayet uygun güzel biberon cam ayrıca ana kucağı alacam inşallah