defnefunda slm kızlar yrn bime bebek bakım ürünleri geliyor ayrıca bebek küveti filesi fln da var sizce nasil kızlar iyimidir alcak olan arkadaşlar varmı ??
Deniziimmm defnefunda ben almıyım diyordum evde kalabalık yapmasın diye kullanmadığımız banyomuz var küvetli annem orda yıkar diyordum ama yeni doğmuş bebek banyoda olmaz dediler diye.... yarın sabah alıcam inş kalırsa tabi ☺️
Ksmt defnefunda bende ana kucagını almayı düşünüyorum fiyatı baya baya iyi, ama ürün kalitesi nası acaba ondan emin degilim
A_S_K defnefunda Güzel kaliteli ürün geçen sefer geldiğinde kuveti kalmamıştı kovasını maşrapasını almıştım. Küvetini başka yerden alıp takım yaptım. File bebeği üşütüyor diyorlar kullanışlı değil bence filesiz aldım ben :) Emzik ve biberon alacak olan var mı nasıl acaba kalitesiV
Biyolog Ben a101in son indiriminden aldım küvet takımını gayet başarılı canim. Bimdeki desensiz ama aynıdır. Alırken iyice kontrol et, eve geldiğinde şu doldur sizinti yapıyor mu diye.