Korkma canım arada oluyor böyle iki üç falan duruyorlar benimde 4 gün önce hissetmedim doktora gittim ntsye bağladılar tatlı bir şeyler yemeni söylediler gene hissetmedim bidaha vişne suyu falan iç gel dediler bir daha çıktım içtim bir saat geldim bağladılar gene hissetmedim doktorum herşeyin normal uyuyordur dedi ,😂🤣 dün sabahtan beri hiç durmuyor paşam gece bile tekmelerle uyanıyorum kalkıp konuşuyorum bildiğin oynaşıyor karnimda 😂 sende bekle biraz hareketlenir Allah'ım sağ sağlim kucagimiza alalim 🙏❤️