Merhaba kızlar dün kontrolüm vardı 4-5 cm açıklık var, (38-6) ama rahimde yumuşama yok, oyuzden doktorum bekliyelim dedi, gece çok kötü ağrı girdi karnıma ama hastaneye gidince hafifledi ve geçti, artık doğurmak istiyorum bebeğim de biraz iri 3,800 ama suni den de korkuyorum, nezaman doğum başlar acaba