Dün kontrolümüz vardı detaylı ultrasona gönderdi kilosuna bakılacak dedi dr gittim 3700 gr dedi 40+5 dedi haftasına günü dolmuş üç gün içinde agrin tutarsa acile gel acile gel dedi tutmazsa üç gün sonra gel kesin dedi
Böyle olup normal doğum yapan varmı