Handearas canım bende başından sonuna suni sancı aldım ama son 1 saati zordu oda dayanılıyor bir şekilde burda bana şey demişlerdi mesela doğum yapar yapmaz o ağrı bitiyor benim hala devam ediyordu ama şiddetli değildi tabiki hayırlı doğumlar diliyorum bu son günlerinin tadını çıkar hamileliği çok özleyeceksin 😊