Ayse_Gul Melegimm19 evet bazen göbeğim yamuk duruyor ama yamuk duran yer taş gibi oluyor galiba şuan için bi tek ben farkına varıyorum 😂
Ayse_Gul SemaAsya bana bi türlü zaman geçmiyor benim haricimde herkes doğuruyor sanki ben yerimde sayıyormuşum gibi 😔
SemaAsya Ayse_Gul Sağlığın yerindeyse bebişine odaklan sev, sevil :) Arkadaşlarımdan biliyorum hamile oldukları günleri özlüyorlar, özeniyorlar bize 😂 hiiç çabuk geçsin deme. 20 den 28 e çabuk geçiyor da sonrası geçmiyor diyorlar bakacağız 😂
Ayse_Gul SemaAsya evet hep öyle diyorlar ama işte evde akşama kadar tekim ailemden uzağım insan bi yoldaş istiyor Bebişim doğsun diye bekliyorum bende 🤗
Mervednr Ayse_Gul çok net tekmelerini 24. Haftadan sonraları hissettim şuan 28. Haftadayız böyle karnımı delecek diye korkuyorum 😂
BirVeraAnnesi35 SelmAlper evet benim eşim durup durup şimdi bizim bebeğimiz mi olcak yani diyip duruyor inanamıyor hala konuşmaya çalışıyor ama göremediği için tam konsantre olamıyor erkeklerde çocuk gibi işte naparsın 😂😂
SelmAlper BirVeraAnnesi35 hahaaha bizimkisi de öyle oğlum diyor seviyor sonra bakalım neredesin diyor sonra tam sevdim diyor 😂😂 deli gibi hissediyorum diyor tepki bulamayınca hak veriyorum bazen ben bile göbeğimle konuşurken deli miyim acaba diyorum sanki kendi kendime konuşuyormuşum gibi oluyor insan 😂😂
BirVeraAnnesi35 SelmAlper ben de konuşamıyorum yani evet hissediyorum ama aynı şeyi bende söyledim annem konuş o seni duyar diyo ama yok hayali birşeyle konuşuyormuş gibi geliyor bana doğsun konuşuruz böyle olmuyor😊😊 ne güzel cinsiyetiniz belli olmuş ben hala kızım mı oğlummu diyeyim bilemiyorum🤦♀️😂
SelmAlper BirVeraAnnesi35 genelde öyle diyorlar sizi duyarlar ama bende öyle düşünüyorum doğunca bol bol konuşurum 😂 yaaa inşallh en kısa zamanda öğrenirsiniz 🙏💕 tabi bizim de değişmezse iyidir doktorumuz ilk kız dedi sonra erkek dedi emin misin dedim evet değişmez dedi bakalım cumartesi renkli var net belli olur ki umarım değişmez 😂
BirVeraAnnesi35 SelmAlper bende hiç göremedi doktor bağdaş kurup oturduğu için bende pazartesi giricem detaylıya inş öğrenerim bu sefer cok uzadı böyle 😂
Mutlu_anne2 Bende kızım da 18 hafta da hissetmeye başladım bugün 11 haftalik olduk ve tekmesini hissettim şok oldum kızımı salliyordum o şaşkınlıkla nasıl çığlık attiysamkızım kıkır kıkır gülmeye başladı 😊
Betul-_ CerenAkbulut Ben 24. Haftadayım daha anca anca hissediyorum bizim bebişler birazcık nazlı olacak sanırım :)
Sltnzlm Ayse_Gul ben hissediyorum canım sen gibi hatta şu an sağ tarafımda top gibi elimi koyunca hissediyorum ama benim ikinci gebeliğim
saree Ayse_Gul Bizde 19+4 günlüğüz. Tekme değilde hareketlerini hissediyorum ara ara 🥰 Genelde geceleri hareketli ve uykumdan cok uyandırıyo beni 🥰